SofieOlli

Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Dag 10: Det här älskar hundarna

Av Olli - 29 november 2013 20:19

Szune är full av kärlek att lägga på saker och folk framförallt. Szune älskar alla som säger "Hej", alla som tittar på honom, alla som klappar honom, alla som tar kontakt med honom, ger honom godis osv osv. Han är en kille med NOLL integritet, han vill helst bli tafsad på dygnet runt.
 
För inte så längesedan fann jag nog Szunes absoluta favoritleksak av alla vi testat. En kampdutt i plysch från Hundkompanietk9.se
 

The good stuff
 
1. Berätta om din hundras 
2. Andra husdjur
3. Renras eller blandras?
4. Hundsport/er du tränar?
5. Viktiga egenskaper när du väljer hund
6. Förebilder inom hund
7. Hur valde du kennel?
8. En ras du skulle vilja ha
9. En ras du inte vill ha
10. Det här älskar hundarna
11. Det här tycker inte hundarna om
12. Visa en rolig bild på hundarna
13. Favoritminne med hundarna
14. Tik eller hane?
15. Mål för 2014

 
 
Martina

Martina

5 december 2013 20:38

Haha! Det låter precis som en viss fyrbent här hemma ;)

http://martan.myshowroom.se

Olli

6 december 2013 07:12

Knasbollarna ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olli - 20 december 2013 19:02

Bytte blogg då denna inte riktigt var det jag ville ha...Nu hittar ni mig på...onenolli.wordpress.com   Det uttalas One and olli ;) ...

Av Olli - 17 december 2013 18:53


Ja kanske ska börja med att summera året som gick. Mina mål var: - Godkänt lägre klass - LP1   Båda avbockade.  Szune fick LP1 i maj då vi startade i ettan i Älvsbyn. Tre starter tre 1a pris. Sen gjorde vi oss redo för 2an och vi lyckades med 2...

Av Olli - 13 december 2013 23:34

Nyligt så brann det hos en bekant till mig. Vi känner inte varandra mer än genom gemensam vän. Vi pratar när vi ses och är glada. Nyligt så fick hon uppleva något som jag drömt så otroligt många mardrömmar om, huset brann ner och tog med sig två fyr...

Av Olli - 13 december 2013 19:54

Enkelt val. Jag gillar hanar bättre. De löper inte, de blir aldrig skendräktiga och de kan inte få valpar. Hanar har sina nackdelar de med, men jag tycker inte att de nackdelarna överväger fördelarna. Man kan säkert få en hane som är helt tiktokig ...

Av Olli - 12 december 2013 20:26


Oj aldeles för många egentligen. Saker som jag minns extra väl är nog när vi fick uppflyttet till lägre klass. Glädjetjutet i skogen när han tog målpinnen och hur bra han gick på lydnaden trots den tryckande värmen. Sen vann vi klassen också! Spåret...

Ovido - Quiz & Flashcards